Mis toimub kinnisvara turunduses aastal 2016?

Domus Kinnisvara on muutunud järjest keerukamaks ja nõudlikumaks. Veelgi enam on süvenemas digiajastu, kus kogu elu koondatakse mobiili ja nutiseadmetesse ning see omakorda toob inimestes välja soovi tunda, et nende poole pöördutakse personaalselt.

Samuti soovitakse rohkem tähelepanu ning kaasamist.

Tavapärased meediapinnad on muutumas tapeediks.

Telereklaamid hakkavad järjest rohkem trügima saatesse ja sarjadesse. Seda lihtsal põhjusel. Meil on järelvaatamine ja salvestamine. Elu muutub iga päev järjest kiiremaks ning saateid nende esitamise kellaajal vaadata ei jõuta. Kuna on võimalus seda teha vabalt valitud ajal järelvaatamisest või nutiseadmest, siis tavapärane reklaamipaus jääb nägemata. Nähtavaks kohaks teles on eetrikleebised saate ajal.

Sama saatus on internetireklaamidel. Suur hulk inimesi on avastanud enda jaoks Ad-blocki, tänu millele ei nähta suurt osa interneti lehtedel olevaid bännereid. Ülejäänute jaoks on lehel muutunud pigem tapeediks. Mõelgem hetkeks, mis reklaami me eile uudiseid lugedes märkasime?

Välireklaami erilahenduste osas nähakse iga päev järjest rohkem vaeva, et mõelda välja midagi teistmoodi, mida veel tehtud pole, et eristuda massist.

Mida siis turundamises on vaja teha, et silma paista?

  1. Mobiili rakendused. Selleks, et olla seal, kus on sinu kliendid, tuleb olla mobiilis. Järjest rohkem leiavad ettevõtted enda jaoks rakenduste maailma, et panna kasutajaid rohkem tarbima nende tooteid ja teenuseid. Kodulehed peavad täna olema juba kindlasti mobiilile kohandatud ning lisafunktsionaalsusega. Mobiil on liikuv vahend. Seda on hea ära kasutada lokaliseerimiseks, oma erinevate valdkondade, piirkondade reklaamimiseks.
  2. Mobiilireklaam. Lisaks erinevatele rakendustele, tarbivad kliendid ka sotsiaalmeediat, uudised jne. Kasuta reklaampinnana mobiili! See on alternatiiviks arvutiekraanile. Kuna kodulehed on ka juba mobiilis, siis on siin sama hea võimalus call-to-actioniks.
  3. Big Data ehk kliendi tundmine. Tänasel infoajastul on meil kätte saadav väga suur hulk andmeid. Interneti „küpsiste“ kogumine on juba eilne päev. Ka mobiili kasutusel jääb maha väga suur hulk andmeid, mida saame oma kliendi tundma õppimisel ära kasutada. Eduka reklaami aluseks on mõelda nagu meie tarbija, olla seal, kus on meie tarbija ning käituda nii, nagu nad soovivad. Küsitlused ei anna meile seda täiesti ausat tagasisidet. Ainus viis on viia end nende tasemele ja nende harjumusi ja käitumisi jälgida.
  4. Kliendi . Maailm me ümber on muutunud väga tehniliseks. Paljudes kohtades on ära kadunud inimfaktor. Poodides on võimalik maksta iseteeninduskassades või tellida kaup koju ilma toast välja minemata. Meie klientidel on tekkimas järjest rohkem soov tunda end vajatud. Seega on üheks heaks reklaamikanaliks klientide oma igapäeva tegevustesse. Anda neile võimalus rääkida kaasa teenuste/toodete paremaks muutmisel, läbi mille me saame nende jaoks teha personaalseid kampaaniad. Olles tark reklaamija, seome nutiseadme ja kliendi kaasamise ning saame juba suurema personaalse lähenemise
  5. Sotsiaalmeedia. Tänapäeval ei mõtle me selle all enam ainult Facebooki, vaid ka Instagrami, Pinteresti, Twitterit jne. Kas me tahame või mitte, aga sotsiaalmeedia kui reklaamikanal ei kao veel kuhugi. Järjest rohkem kasutatakse seda ka reklaamikanalina ning tihtipeale ka erinevate kanalite miksimise ja integreerimisena.
  6. Videoturundus ja Youtube. Suur rõhk on videol. Uus põlvkond, kes peale tuleb on pigem liikuvast pildist infot ammutav. Seega, kui tahad end reklaamida ja olla mõistetud, tuleb panustada videoturundusse ning kasutada ühe reklaamikanalina Youtube`i.
  7. Sisuturundus. Kuna tavareklaam internetis on märkamatud või keelatud tarbija poolt, tuleb enese reklaamimiseks leida nutikamaid lahendusi ning üheks selleks väljundiks on sisuturundus. Uudised ja artiklite lugemine ei ole kuhugi kadunud ning veel kehtib meedias sõnavõim. Seega kui rääkida oma ettevõttest või tootest/teenusest kui ajakirjandus, siis sellel on kordi suurem mõju kui tavareklaamil.
  8. Kliendikogemus ja soovitus. Kõige suuremat tulu saame siiski sellest, kui meie kliendid saavad osaks suurepärasest kogemusest. Pakkudes enamat kui lihtsalt ootuspärast teenust, vallandame soovituste jada, mis iseenesest reklaamib ettevõtet kõige õigemini ning ka tulusamalt. Eks ole seegi teada, et kvaliteetne ja väga hea toode müüb ennast ise. Siiski peab keegi olema see pioneer, kes selle avastab ja kõigile soovitama hakkab.

Kokkuvõtlikult suureneb sellel aastal nutiseadmete kasutamine oma turundustegevustes ning järjest rohkem peame leidma neid mooduseid, kuidas seda kõike ära kasutada õigel ajal, õiges kohas ning õige sõnumiga selleks, et pakkuda meie klientidele suurepärast kliendikogemust suurendamaks soovituste turundust.

Kas soovid värsket kinnisvarainfot meilile?

Sisesta e-posti aadress ja ole kursis kinnisvaraturu liikumistega!

Kinnisvarakoolis järgmisena:

06.-08.09.2022 Kinnisvara ABC