Bonava – uus kaubamärk NCC elamuarenduse ärivaldkonnale

NCCBonava – uus kaubamärk elamuarenduse ärivaldkonnale

NCCst on välja kasvanud uus kaubamärk Bonava. See bränd on keskendunud väärtuse loomisele klientidele ja võtab tulevikku kaasa pärandi, inimesed ja teadmised.

keeles tähendab “bo” elamist ja “nav” keskust. Just see Bonava ongi. Bonava ei ehita pelgalt maju, vaid loob kodusid ja naabruskondi,
kus inimesed oma igapäevaelu elavad.

See eristab meid teistest ehitusfirmadest. Meil on suuremad ambitsioonid ja me tõesti tahame, et inimestel oleks parem elu, sõnab Michael Björklund, juht Eestis ja Lätis.

Nimigi ütleb, et Bonava loob nii kodusid kui ka naabruskondi. Bonava visiooniks on luua õnnelikke naabruskondi, kus inimestel on kõrgeim elukvaliteet.

See tähendab erinevatele inimestele erinevaid asju ja võib ajas muutuda. Sellegipoolest on Bonava otsustanud proovida see koos klientide ja partneritega teekonna alguses välja selgitada.

Kaubamärk plaanitakse lansseerida 2016. aasta jooksul kõigil kaheksal turul.

Bonavast

Bonava on üks juhtivaid elamuarenduse ettevõtteid Põhja-Euroopas. See on välja kasvanud NCCst ja loonud kodusid ning naabruskondi alates 1930ndatest aastatest. Praegu töötab Bonavas 1400 inimest. Ettevõte tegutseb Rootsis, Soomes, Taanis, Norras, Saksamaal, Peterburis, Eestis ja Lätis ning selle käive on 13 miljardit krooni.

Kas soovid värsket kinnisvarainfot meilile?

Sisesta e-posti aadress ja ole kursis kinnisvaraturu liikumistega!

Kinnisvarakoolis järgmisena:

06.-08.09.2022 Kinnisvara ABC