Nõuanne: Kuidas müüa kinnisvara – kuidas vormistada kuulutus (2/2)

Jätkame KV.EE rubriigiga, kus anname nõua, kuidas müüa kinnisvara. Eelmisel kolmel korral sai lugeda sellest, kuidas vormistada kinnisvara müügipakkumine. Täna võtame selle teema kokku.

Kaart

Asukoht olevat esimene kriteerium, mis määrab kinnisvara väärtuse. Asukoht on kindlasti üks olulisemaid kriteeriume, mis määrab ostjate eelistuse. Kaart on ka abivahend võõrast linnast pärit ostjale asukoha hindamiseks.

Kinnisvaraportaalid võimaldavad pakkumisele lisada automaatse kaardi. Kontrolli kaarti sisestades üle, kas hoonet näidatakse ikka õige koha peal.

Muul moel portaaliväliselt pakkumist presenteerides ära unusta selle juurde kaarti lisada.

Kuulutuse tekst

Leia enda müüdava korteri juurest see, mis eristab teda teistest pakkumistest. Kas tegemist on korteriga, kuhu paistab hommikust õhtuni päike? Või on pakkumise võlu keskaegses laemaalingus? Või on tegemist linnalähedase lastesõbraliku keskkonnaga?

Kuulutuse tekst peab ostjale näitama pakkumise tugevaimaid omadusi positiivses valguses. See aitab sadadest teistest pakkumistest esile tõusta.

Õigekiri

Müügikuulutus on esimene kontakt müüja ja ostja vahel, mis loob ostja esmamulje. Lohakas ja kõnekeelne müügikuulutus ei ole just see, mis ostjas usaldust äratab.

Seetõttu tuleks kinnisvara müügipakkumine vormistada selliselt, et sinu kunagine emakeeleõpetaja selle pärast piinlikkust ei peaks tundma.

Hind

Kindlasti lisa kuulutusele hind. Professionaalne müüja peab olema suuteline pakkuma välja hinna, mis ta müügiobjekti eest küsib.

Hind on üks esimesi kriteeriumeid, mille alusel tehakse portaalides otsinguid ning mis on aluseks ostjale enese ostujõu ja kauba sobivuse hindamiseks.

Hinna kuulutusse lisamata jätmine viitab sellele, et müüja „kalastab“ otsides lolli ostjat, kelle nahk oleks võimalik üle kõrvade tõmmata.

Kontaktandmed

Suurepäraselt vormistatud pakkumise oluline osa on kontaktandmed. Eraisiku kinnisvaramüügi puhul on tegemist ühekordse tehinguga. Seetõttu ei ole mõtet kontaktandmeteks laduda kõikide võimalike sotsiaalvõrkude lehekülgi või kiirsuhtluskanalite kasutajanimesid. Nimi, telefoninumber ja meiliaadress on täiesti piisavad.

Küll aga võiks vaadata, et meiliaadress oleks midagi piinlikkust mittetekitavat. Aadress sexykiisu@****.ee on küll atraktiivne tegur poiss-sõbra otsimisel, kuid kinnisvaraäri juures võiks säilitada teatava konservatiivse joone.

Kindlasti on soovitatav kuulutusele lisada müüja ees- ja perekonnanimi. See äratab ostjas enam usaldust ning näitab, et müüja ei pea enda nime häbenema.

Soovitused

  • Lisa kindlasti pakkumisele kaart, mis näitab hoone asukoha. Ära päris pimesi usalda kaardimootorite tarkust, vaid kontrolli üle, kas müügiobjekti asukohta näidatakse õigesti.
  • Too kuulutuses välja pakkumise eripärad, mis eristavad seda teistest kümnetest või sadadest pakkumistest. Pakkumine vormista keeleliselt korrektselt.
  • Ära unusta pakkumisele hinda lisada. See on üks esmastest otsingukriteeriumidest.

Nõuanderubriigi järgmises peatükis kirjutame sellest, kuidas jõuda klientideni.

Vaata lisaks, mida soovitavad KV.EE nõuanded või konkreetsemalt postituste sarja “Kuidas müüa kinnisvara“.

Eelmised nõuanded sarjast “Kuidas müüa kinnisvara

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

*

32 − 31 =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Kas soovid värsket kinnisvarainfot meilile?

Sisesta e-posti aadress ja ole kursis kinnisvaraturu liikumistega!

Kinnisvarakoolis järgmisena:

Eluruumi üürilepingu sõlmimine ja lõpetamine