Mida vastasid koduomanikud küsitlusele?

Oleme nüüd lõpuks jõudnud läbi vaadata need üle 2000 küsitluse ja alljärgnevalt lühike väljavõtete vormis kokkuvõte.
Tänud kõigile vastajatele ja õnnitleme ka auhinna saajaid veelkordselt. Tänaseks on auhinnad ka kohale jõudnud.
Aga ettepanekuid ja ka kriitikat ootame ikka. Kui tekib mõtteid, siis meiliaadress omanikud@omanikud.ee on alati avatud!

Nüüd siis küsitluse kokkuvõte.

Küsitlus Eesti Omanike Keskliidu liikmele – Kodukaardi omanikule
Kodulehel avalik 20.01.-31.03.2010

1.Kust said infot Eesti Omanike Keskliidu või Kodukaardi kohta?

20 % Eesti Omanike Keskliidu kodulehelt www.omanikud.ee
0,02% Kodukaardi partnerite kodulehelt
65 % E-postituse kaudu, milles kutsuti liituma
13 % Kodukaardi partnerite müügikohas

2.Mis põhjusel liitusid Eesti Omanike Keskliiduga või Kodukaardiga?

32 % Et ostukohtades soodustust saada
10 % Et saada tasuta juriidilist abi
56 % Et tunda end sotsiaalselt aktiivse koduomanikuna
Muu. Mis?

-Et lahendada sotsiaalset ebavõrdsust nii enda kui teiste suhtes
-Kuna helistati personaalselt ja liitumine tundus igati mõistlik.
-Et olla rohkem informeeritum
-Tundus hea mõte olema
-Nii soodustused, kui ühtekuuluvus tunne ja isegi juriidiline abi kulub varsti vist ära.
-Olen tagastatud maja omanik ja lootsin leida probleemidele toetust
-Kuna siin kaitstakse koduomanike huve
-Et ostukohtades soodustusi saada, ja et olla kursis koduomanikke puudutavate teemadega
-Et olla targem elus ja suhtlemises erinevate valdkondadega ja et oleks kust saaks abi ja nõu selleks
-Kaart annab tõelise Eesti Omanike Keskliidu liikme tunde
-Tundus õige asi olema
-Tundus mitmekülgne kaardikasutus.
-Hea näha,et kui jutub mingi mure olema siis pole sellega üksinda.
-Koduomaniku õigusetu seisund elukeskkonna kvaliteeti puudutavate otsuste langetamisel
-Info ühest kohast ja üks sooduskaart paljude erinevate asemel
-Et saada lahti maamaksust
-Häid õpetusi remondi ja ehituse kohta
-Vajalikku infot-mis on tavaliselt väga päevakohane
-Et saada infot kodudega seotud juriidiliste ja muude asjade kohta nt Tallinna vesi asjad
-Tundus mõistlik algatus olevat
-Et olla kursis kodauomanikke puudutavate arengutega ja vajadusel ise aregutes kaasa lüüa.
-Et tunnda end ka eesti elanikuna.
-Saada kaitset ja kaitsta omandit riigi, kodanike ja mittekodanike eest
-Koduomanike hääletus
-Kõik eelnev kokku!
-Et saada häid teadmisi ja ideid
-Et saada kasulikku infot.
-Mitu põhjust oli, kõik need kolm, mis siin valikutena veel kirjas on; soodustus, juriidiline abi, sotsiaalse koduomaniku tunne
-Monopolide ülekohus.
-Koguti allkirju maamaksu tühistamiseks

3.Kodukaardiga soovin soodustusi eelkõige

47 % Ehitusmaterjalidele
15 % Autokütusele
34 % Kodukaupadele
Muud kaubad/teenused. Mis?

-Elu näitab, ette ei tea
-Kodutekstiil
-Kasutan eelkõige raamatupoes
-Kõikidele eespool öeldutele
-Kõik soodustused, mis kodukaart pakub, on teretulnud…
-Oma kodu jaoks on vaja kõiki materjale ja kaupu, isegi kütust
-Koduaiatooted
-Riided, jalanõud
-Kodukaupadele, ehitusmaterjalidele, aiandustoodetele, rõivastele jm.
-Eks kõik need aita natukenegi säästa
-Toidukaubad
-Nii ehitus kui ka kodukaubad.
-Fototeenus, teater, bussi-rongisõit
-Mööbel
-Elektroonika
-Olemasolev valik on väga hea. Rohkem võiks kodukaupadele, tööriistadele (erinevates kauplustes, mitte ainult Stokker)
-Ehitus- kodukaubad-ja autokütus
-Aiandustooted

4.Milliseid kaupu/teenuseid võiks rohkem olla?

28 % Ehitusmaterjale
33 % Majapidamiskaupu
30 % Mööblit, sisustust
Muu

Koolitusi, mootorikütust, ravimeid,koolitusi, lastekaupu, teenustöid, aknad-uksed, olmekaubad, aianduskaubad, kindlustust, küttepuid, reise, lemmikloomakaupu,
Sotsiaalabiteenused finantsraskustesse sattumise korral.

5.Millal viimati kasutasid Kodukaarti?

38 % Jooksval kuul
31 % Pool aastat tagasi
0,05 % Aasta tagasi
Pole kasutanud. Miks?

-Olen sunnitud tööturu puudumise tõttu töötama välismaal ning koduga saan tegeleda harva
-Pole veel oma kodu heaks midagi teinud, kitsas käes!
-Kui tuleb vastav moment, siis kohe
-Minu elukoha lähedal seda kasutada ei saa
-Kui midagi tarvis, pole meeles olnud tutvuda, kust täpselt sel hetkel soodustust saab. Müügikohad ise pole kunagi kodukaarti küsinud ja ka info, et antud kohas kodukaardisoodustus kehtib, pole tavaliselt väljas. Samas pole ka mingeid suuremaid oste teinud, kui ikka mingi suurem asi ees, siis viiks end ka kurssi.
-Mul enamuse poodide kliendikaardid, mis annavad üldiselt suurema soodustuse
-Soodustuse pakkuja pole Tartus esindatud või on konkurentidel parem valik ja suurem soodustus.
-Pole veel saanud kasutada,sest elan Pärnus ja siin on vähe selle kasutus võimalusi.
mehe kliendikaardiga sai suuremat soodustust
-Kauplustes, kus kodukaardi soodustused kehtivad, võiksid olla väljas vastavad viited, kuna kogu kaardisoodustuste pakkujate nimekirja on üsna raske meeles pidada, ning alati ei ole võimalik internetist eelnevalt järgi vaadata

6.Mis on kodukaardi puudused?
51 % Ei mäleta peast kõiki soodustust andvaid ostukohti
15 % Ostukohas ei tule meelde kaarti kasutada
28 % Kodukohas on vähe kohti, kus seda kasutada saab
0,04 % Vähe infot kasutusvõimaluste kohta
Muu. Mis?

-Kauplejatel pole väljas Kodukaardi kleebist, et saab poes soodust
-IT-reklaam kodukaardi soodustuste/sooduskohtade kohta.
-Pole veel puudusi avastanud.
-Pole ostnud midagi sellist, mille ostmisel kaarti oleks saanud kasutada
-Liialt pealinnakeskne- enamus sooduspakkujaid sealt
-1 kord aastas võiks paberkandjal posti teel tulla inf soodustusi andvate ostukohtade kohta
-Mitu puudust- ei mäleta peast kohti ja kodukohas on neid ka vähe, Rakvere Espakis peab “kaklemas” käima, et ostu sooritada ja Kodukaardi soodustust 10% saada ja see on mu kodukohas siis ka üks peamisi, mida tõesti meelsasti kasutaksin.

7.Kodukaardi eripakkumised:

60 % Alati vaatan üle, mida pakutakse
15 % Pole leidnud midagi endale vajalikku
10 % Liiga väike soodustus, et ostma minna
13 % Ei loe neid pakkumisi ja ei ole huvitatud – ostan vastavalt vajadusele ja võimalustele.
Muu

-Kehtib enamasti ainult Tallinnas
-Vaatan üle, aga 5-10% liiga väike ,et kaugemale otsima minna
-Kauplustes,kus kehtib soodustus,võiks olla reklaam üleval

8.E-uudiskiri, mis saadetakse e-posti teel

86 % Loen alati selle läbi
0,08 % Võiks olla täiesti uue sisuga mitte kodulehe www.omanikud.ee kokkuvõte
0,000008 % Ma isegi ei ava seda, sest selliseid kirju tuleb liiga palju
0,02 % Pole kuulnudki, mis see on.
Muu.Mis?

-Tavaliselt loen läbi
-Viskan pilgu peale, et kas midagi huvitavat on
-Loen artiklite pealkirjad läbi ja kui miski seal huvitab, siis loen seda
-Vahel loen
-Vaatan soodustused kiiresti läbi
-Lasen silmad üle
-Pealkirjad vaatan üle ja kui miski teema huvi pakub, siis loean pikemalt
-Vaatan, mind huvitavad artiklid loen läbi

9.Küsi juristilt tasuta

40 % Olen rahul sellise teenusega
0,02 % Vastus võiks tulla kiiremi
15 % Ei kasuta, sest ei taha küsimust esitada e-posti teel
Muu

-Veel pole vaja läinud
-Õnneks pole siiani vajanud antud teenust aga arvan, et see on väga vajalik
-Väga positiivne lahendus. Ei sobinud nn kohaleminekuga väljapakutud lahendus, mis oli Tallinna keskne.
-Ei ole veel põhjust olnud, et seda kasutada. Kuid kui peaks tekima vajadus juriidilist nõu küsida, kasutan kindlasti.

10.Eesti Omanike Keskliit

70 % Hea, et on olemas organisatsioon, kes tegeleb koduomanike probleemidega
26 % Võiks oma tegevust veelgi laiendada (koolitused, kursused, ümarlauad)
0,02 % Ei ole aru saanud, mis on põhitegevus
0,02 % Arvan, et sellist organisatsiooni pole Eestile vaja
Muu

-Liiga Tallinna keskne, elutegevus on paraku säilinud ka muudes Eesti piirkondades
-Pole jõudnud veel süveneda, hea et meelde tuletasite
-Kui peale allkirjade kogumise ka muu tegevus toimiks, oleks Liit kindlasti vajalik.
-Täiega norm.
-Liiga Respublika-keskne,tegevus vaid pealinnas

11.On ehk muid soovitusi ettepanekuid ?!

-Jõudu edaspidiseks!
-Eks alati võiks kana kuldmune muneda, samas ei näe otseselt puudujääke mis nö. kisendaksid.
-Eks neid kysimusi oleks palju ,aga momendil ei tule yhtegi meelde ……
-Eks see organisatsioon on praegu kujunemise järgus ja loodan, et see areng saab olema riigi kui ka kodanike huvides
-Et kohtuda ja koostööd teha korteriühistutega.
-Et ometi oleks ka üks instants, kes aitaks koduomanikku, kellel ainult “tänu” pangaorjusele kodu.
-Et organisatsioon kestaks ikka edasi ja ei muutuks äriliseks ettevõtmiseks
-Hea et sellised tegijad olemas on
-Hea oleks saada ühtset sooduspakkumiste teadet iga kuulisel uudislehel.
-Hea, et on olemas organisatsioon, kes tegeleb koduomanike probleemidega
-Head tahet tegijaile.
-Hiiumaal võiks ka mujal poodides ja muudes kohtades soodukaid olla. On vaid olerexil, kus see kaart vastu võetakse
-Hoidkem närve võitluses monopolide omavoli ja keskerakondliku Tallinna Linnavalitsusega.
-Homme kindlasti mõtlen, mida võiks muuta . Praegu kohe ei teagi
-Ilmselt oleks vaja ka kohalikke organisatsioone, sest ühes kohas on tihti inimestel sarnased probleemid.
-Julgemalt laiendada teavitust – meediakanalid
-Julgust ja edu tegutsemisel!!
-Juriidiline tasuta nõu kõige tähtsam. Muidu iga väike nõu 1000krooni
-Juristide nõuandeid rohkem .
-Jõudu aktivistidele!
-Kodukaart võiks oma eesmärgiks seada vähemalt ühe neist:\n- alati suurem soodustus kui 10%

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

*

9 + 1 =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this:
Kas soovid värsket kinnisvarainfot meilile?

Sisesta e-posti aadress ja ole kursis kinnisvaraturu liikumistega!