Kapitel: Panorama keskuse käive kasvas 2018. aastal üle 5%

KapitelVilniuses asuva Panorama kaubandus- ja meelelahutuskeskuse Panorama netokäive kasvas 2018. aastal üle 5%, ulatudes 132,7 miljoni euroni. Võrreldes 2017. aastaga kasvas kaubanduskeskuse külastajate arv 9% ning  iga klient kulutas keskmiselt 2% rohkem ja tegi 5% rohkem oste. Heade finantstulemuste taga on  keskuse külastatavuse kasv, hiljuti avatud gastronoomiakeskuse Gourmet Panorama edu ning klientide lojaalsuse kasv.

„Kogu maailmas mõjutab jaekaupmehi ostude arvu vähenemine ja e-kaubanduse üha kasvav populaarsus, mis peavad paika ka Leedus. Üldiselt kahaneva turu olukorras antud tasemel kasvu säilitamine oli suur väljakutse,“ ütles Panorama tegevjuht Birutė Kalanovaitė. Kalanovaitė sõnul kasvas eelmisel aastal kõikide  kaubagruppide käive, enim teenindusettevõtetel (19%), sisustuse (11%) ja ilu valdkonna kauplustel (10%), moekaupade müüjate käibe kasv püsis 2017. aastaga võrreldes samal tasemel (kasv peaaegu 5%).

Panorama 2018. aasta kõige olulisem uuendus oli gastronoomiakeskuse Gourmet Panorama kontseptsiooni loomine ja avamine. „Turg ja ka klientide vajadused on muutumas, mistõttu peame leidma uudseid viise nendele vastamiseks. Nii sündiski Gourmet Panorama, kus oleme ühe katuse alla koondanud 20 kvaliteetsete gurmeekaupade jaemüüjat. Projekt on osutunud väga edukaks ning rentnikud on võitnud palju püsikliente, lisaks on gastronoomiakeskus saanud välisturistide sihtkohaks,“ selgitas Kalanovaitė.

Eelmisel aastal võeti Panoramas kasutusele ka uus kinkekaartide lahendus, mis tõstis kinkekaartide müüki ligi 25% võrra. Äriklientidele suunatud lojaalsusprogramm, mis pakub erisoodustusi Panorama läheduses asuvatele ärikeskustele ja kontoritöötajatele, jõudis 2018. aasta lõpuks ligi 6000 aktiivset kasutajani.

„2019. aastal on eesmärk saavutada sarnane tulemus nagu eelmisel aastal, prognoosime 5%-list käibe ja kliendivoo kasvu. 2019. aastal liitub keskusega uusi moebrände ning paljudel rentnikel on kavas oma kauplusi renoveerida, uuendada ja laieneda. Eesmärgiga koondada sama valdkonna kauplused ühte tsooni, kolib osa kauplusi keskuses ümber. Teenindussektoris on oodata muutusi, millest tulenevalt plaanime kasutusele võtta Leedu turul uudseid lahendusi,“ lisas Kalanovaitė. 2018. aastal lisandus Panoramasse kuus uut brändi ning kuus rentnikku laienes või uuendas oma kontseptsiooni ja sisekujundust.

Lisaks plaanib Panorama 2019. aastal lõpule viia 300 000 eurot maksva projekti, mille raames uuendatakse vihmavete kogumise ja ärajuhtimise süsteemi, mis suudab vastu võtta ka suure sademete hulga.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

*

50 − = 42

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Kas soovid värsket kinnisvarainfot meilile?

Sisesta e-posti aadress ja ole kursis kinnisvaraturu liikumistega!

Kinnisvarakoolis järgmisena:

Korteriühistu põhikirja ja kodukorra koostamine