Bisly: Haga Home ja Bisly koostöös sündis nutikas üürimaja

BislyVastvalminud Haga Home üürimajas on ühendatud kaasaegne elustiil ja tipptasemel tehnoloogia. Nii üürnikule kui üürileandjale enneolematut mugavust ja säästu pakkuv Bisly hooneautomaatika muudab nii mitmedki varem inimese tööd nõudnud tegevused uues üürimajas automaatseks. Targad tehnoloogiad on üürikinnisvara puhul kujunemas uueks trendiks, mis muudavad meie linnaelu kogemust. Nutika tehnoloogiaga varustatud Haga Home üürikorterid sobivad kõigile, kes hindavad tarku lahendusi, moodsat elukeskkonda ja soovivad, et elu oleks võimalikult lihtne.

Nähtamatult ja automaatselt toimivad protsessid säästavad aega, energiat ning aitavad paremini koordineerida personali tööd. Allar Lauring, Haga Home arendaja ja tegevjuht nõustus meiega lahkelt rääkima üürikinnisvarast ja uutest suundadest korterite üüriturul.

Kuhu on üürikinnisvara turg liikumas?

Me näeme, et Tallinnas on puudu täismugavustega, aga optimaalse suurusega üürikortereid. Selliseid, kus elanik ei pea järeleandmisi tegema oma elukvaliteedis ja kus kõik eluks vajalik on kompaktses kodus olemas. Ka viimasel Kinnisvarakonverentsil jäi kõlama, et üüriturul on väga väike pakkumine just 1- ja 2-toalistele korteritele, mis on ideaalsed üksikule inimesele või paarile. Oma kliendiks peame kuni 30-aastaseid üliõpilasi, noori või Eestisse tööle tulnud välismaalasi. Tehnopoli piirkonna ja ülikoolilinnaku üürikorterite stabiilne nõudlus ja väiksemate korterite pakkumise defitsiit saidki määravaks Mäepealse 31 arenduse asukoha valikul.

Miks otsustasite üürikorterid varustada Bisly targa hooneautomaatika tehnoloogiaga?

Üürimaja ehk hotel-like living (ela nagu hotellis) on mugav lahendus, kus sobiva üürikorteri saad mugavalt broneerida internetis ja valida üüri perioodi paarist päevast kuni mitme kuuni. Bisly tehnoloogia aitab majas, parklas ja korterites juhtida mitmeid seadmeid, kuid erilist väärtust loob spetsiaalse API-liidese abil loodud võimalus liigutada infot broneerimissüsteemi ja Bisly hooneautomaatika vahel. Sisuliselt pärast üürilepingu sõlmimist on kõik tegevused automaatsed ja kogu info liigub läbi keskhaldussüsteemi maksesüsteemi ning sealt omakorda edasi Bisly süsteemi.

Kliendile genereeritakse automaatselt personaalne kood, millega pääseb nii Wifi võrku, majja, korterisse kui ka pesuruumi. Kui elanikul on auto, sisestatakse autonumber süsteemi ja numbrituvastusega tõkkepuu avaneb kliendile kogu üüriperioodi jooksul. Kui üürileping lõpeb, siis kood tühistub.

Ka näiteks koristusteenust pakkuv partnerettevõte saab süsteemist automaatselt info, et korter on broneeritud ja võib alustada ettevalmistustega. Kui kõiki neid teenuseid pakkuda ilma tehnoloogia abita, oleks see otse öeldes paras peavalu. Täna toimib kõik automaatselt.

Milliseid hüvesid naudib üürnik targas üürikorteris?

Tark tehnoloogia loob elanikele mitmeid uusi mugavaid võimalusi. Näiteks on Haga Home elanikel võimalik tellida Bisly äpis mitmeid mugavusteenuseid – koristajateenust, piiratud ajaks parkimiskohta, jalgratta hoidmiskohta või isegi voodipesu vahetuse teenust. Üüritasu eest saab elanik oluliselt rohkem väärtust kui tavakorterit üürides.

Loomulikult saab Bisly äpis reguleerida korteri temperatuuri, avada uksi ja kogu valgustuse korteris korraga välja lülitada (Magic Switch).

Bisly aitab meil hoida ka keskkonda. 46-s korteris juhime Bisly tehnoloogia abil kütet, läbipääse, kardinaid ja valgustust. Ajal, mil korteris ei ole elanikke, on toatemperatuuri automaatselt alandatud. Samuti aitab energiat säästa kardinate juhtimine – intensiivse päiksega liiguvad rulood akende ette. Loomulikult toimub automaatselt ka energiatarbimise näitude lugemine.

Millist kasu annab targalt juhitud üürikinnisvara haldurile ja operaatorile?

Arvan, et eelkõige mugavust ja energiasäästu. Meil on A-energiaklassi maja ja on oluline, et tarbime energiat ainult nii palju kui vaja. Näiteks liiguvad rulood automaatselt akna ette kui päike paistab liiga intensiivselt ja korterites alandatakse temperatuure ajaks, kui seal keegi parasjagu ei ela.

Kaudset energiasäästu toob ka tarbetute sõitude puudumine. Kui uksi on vaja avada remondimehele või tehnikule, saab seda teha mugavalt Bisly äpist ja ise kohale sõitma ei pea. Säästame aega, raha ja hoiame keskkonda. Tänu Bisly targale tehnoloogiale on meie Haga Home üürimajas inimese ajakasutus viidud minimaalseks.

Miks just Bisly lahendus?

Bisly oli üks kolmest hooneautomaatika tehnoloogia pakkujast meie korraldatud hankes. Eriti meeldis, et spetsialist mõtles meiega alati kaasa ja pakkust just meile vajaliku lahenduse. Näiteks valgustuse juhtimine osutus esialgu väga keerukaks ja peaaegu loobusime valgustuse osast, kuid kui spetsialist pakkus, et jätame vaid Magic Switchi ehk „Kõik tuled korraga välja“ funktsiooni ja loobume valgustite dimmerdamisest, tundus pakutu vägagi mõistlik. Täna on Magic Switch üks peamisi funktsioone, mida ise igapäevaselt kasutan ja mis mulle kõige enam meelerahu loob. Magic Switch on ka seetõttu eriline, et kui pärast valgustid taas sisse lülitada, põlevad nad täpselt nii nagu enne välja lülitamist.

Üürikinnisvarale lisab automaatika palju väärtust, sest tööjõudu on raske leida. Kui tegevused toimuvad automaatselt ilma töötajate panuseta, on äri sujuvam ja lõpuks ka kliendid rahulolevamad. Hea meel on näha, kuidas omavahel töötavad koos erinevad programmid ja tehnoloogiad. Bisly API-ga ühenduvus on lahenduse suur eelis ja annab võimaluse luua väga erinevaid automaatseid tegevusi ja pakkuda üha suuremat mugavust ja säästu.

Kas soovid värsket kinnisvarainfot meilile?

Sisesta e-posti aadress ja ole kursis kinnisvaraturu liikumistega!

Kinnisvarakoolis järgmisena:

30.04.2024 Kinnisvara müügikoolitus